Sisustus Fanny

Toimitusehdot

Toimitustavat
Pakkaamme kaikki tuotteet käytettyihin pahvilaatikoihin joissa olemme itse saaneet tavarat eri tukuista. Näin säästämme myös luontoa, kun kierrätämme jo käytettyjä materiaaleja. Käytämme lähetysten toimittamiseen postia (TOIMITUKSET JOKO LÄHIMPÄÄN POSTITOIMIPAIKKAASI TAI VALITSEMAASI POSTIN PAKETTIAUTOMAATTIIN) ja saat aina lähetyksestä sähköpostiisi postin seurantatunnuksen erillisellä viestillä.

Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Pakettiautomaatteihin lähetettävien pakettien maksimikoko on 59 x 60 x 36 cm, eli sitä suuremmat paketit ohjautuvat automaattisesti lähimpään postitoimipaikkaasi. Posti säilyttää lähetyksiä noutopisteissä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautuvat lähettäjälle.

TARKISTATHAN, ETTÄ ANTAMASI POSTINUMERO, MATKAPUHELINNUMERO ja mielellään myös sähköpostiosoite ovat oikeat, jotta vältetään tilauksen palautuminen myyjälle sen takia, että yhteystiedoissa on ollut virhe (palautuksista posti veloittaa postikulut myyjältä).

YLI 50,- EURON OSTOKSET SAAT POSTIKULUITTA.

Postitoimipaikasta noutamatta jääneet, maksetut tilaukset: Myyjä joutuu maksamaan myös paketin palautuksesta aiheutuvat kulut, joten emme lähetä palautunutta pakettia automaattisesti uudestaan, vaan palautamme ensisijaisesti tuotteiden hinnan asiakkaalle. Vähennämme 6,- euron postikulut tilauksen loppusummasta (todelliset kulut ovat paketin koosta tai painosta huolimatta aina tätä summaa suuremmat). Jos haluat, että tilaus läheteään sinulle uudelleen, veloitamme toimituksesta 10,95 euron kulut (= palautus 6,- + uudelleentoimitus 4,95).

Nouto liikkeestä: Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon Kukka ja Sisustus Neilikasta, saat erillisen ilmoituksen noutopäivästä joko sähköpostiisi tai tekstiviestinä. Voit myös tiedustella toimitusaikaa tekstiviestillä nrosta 044-7205036.

Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan pääsääntöisesti Suomen alueelle, mutta jos asut ulkomailla ja haluat tilata, laita viestiä etukäteen, niin selvitämme toimituskulut.

Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postin kuljetettavaksi tilausta seuraavan 1-5 vrk:n aikana. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu, emmekä pysty saamaan sitä kohtuuajassa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Tuotteen palautus

HUOMAATHAN, ETTEI ALENNUSTUOTTEILLA OLE PALAUTUSOIKEUTTA!

Normaalihintaisilla tuotteilla on 14vrk:n palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön ja ehjä sekä siististi ja asianmukaisesti pakattu, eli samassa kunnossa kuin lähetettäessä. Älä irroita narulla kiinnitettyjä hintalappuja (esim. Gant Home -tuotteissa). Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa ETUKÄTEEN. Jos palautat tuotteen (katso tiedot palautuskuluista seuraavasta kappaleesta), kirjoita pakettiin Asiakaspalautus, Sisustus Fanny C/O Pienivarasto, Nuuttilantie 32 (konttori), 15700 Lahti. Muistathan laittaa palautuksessa yhteystietosi ja mielellään myös tilausnumerosi mukaan! 

Vähennämme 6,- euron postikulut (todelliset kulut ovat paketin koosta tai painosta huolimatta aina tätä summaa suuremmat) palautettujen tuotteiden hinnasta. Palautettujen tuotteiden summa vähennettynä postikuluilla palautetaan Bamboran järjestelmän kautta, eli emme yleensä tarvitse palautusta varten tilitietojasi, paitsi muutamissa erityistapauksissa, jolloin olemme sinuun erikseen yhteydessä.

- Uudet EU-määräykset tulivat voimaan 13. kesäkuuta 2014. Entiseen tapaan kuluttajalla säilyy 14 päivän peruutusoikeus etäkaupassa tehtyihin ostoksiin, mutta 13.6.2014 alkaen ovat tuotteen palautuskulut jääneet asiakkaan maksettaviksi.

- Asiakkaan on aina ilmoitettava myyjälle, jos peruu kaupan tai palauttaa tilatun tavaran.
Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai paketin palautus ei riitä. Peruutusilmoitus tulee myös tehdä 14 pv:n sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja tavara tulee palauttaa 14 päivän sisällä peruutusilmoituksesta.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusvaurioita saattaa tapahtua. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus postissa. Ota myös yhteys myyjään, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Vastuullisena myyjänä emme koskaan lähetä tahallisesti 2-laatuisia tai valmiiksi vioittuneita tuotteita asiakkaalle ilman, että asiasta ollaan häneen yhteydessä. Jos tuote myydään valmiiksi 2-laatuisena, virheet on mainittu tuotekuvauksissa. Vaikka pakkauksessa ei ole ulospäin näkyviä vahinkoja, voi tuote silti vaurioitua kuljetuksen aikana. Jos näin on käynyt, ole välittömästi yhteydessä myyjään pakkauksen avaamisen jälkeen.

KAUPPAA KOSKEVAN ERIMIELISYYDEN RATKAISU:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja-asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajariitalautakunnan verkkosivun osoite on www.kuluttajariita.fi.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta putiikki (at) sisustusfanny.com
- Puhelimitse numerosta 044-720 5036 klo 16.00 jälkeen (normaali matkapuhelinmaksu) tai tekstiviestillä samasta numerosta.



 

Verkkokaupan moottorina toimii Note Shot Verkkokauppa