Sisustus Fanny

Toimitusehdot

Toimitustavat
Pakkaamme kaikki tuotteet käytettyihin pahvilaatikoihin joissa olemme itse saaneet tavarat eri tukuista. Näin säästämme myös luontoa, kun kierrätämme jo käytettyjä materiaaleja. Käytämme lähetysten toimittamiseen postia (TOIMITUKSET JOKO LÄHIMPÄÄN POSTITOIMIPAIKKAASI TAI VALITSEMAASI POSTIN PAKETTIAUTOMAATTIIN) ja saat aina lähetyksestä sähköpostiisi postin seurantatunnuksen erillisellä viestillä.

Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Pakettiautomaatteihin lähetettävien pakettien maksimikoko on 59 x 60 x 36 cm, eli sitä suuremmat paketit ohjautuvat automaattisesti lähimpään postitoimipaikkaasi. Posti säilyttää lähetyksiä noutopisteissä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautuvat lähettäjälle.

TARKISTATHAN, ETTÄ ANTAMASI POSTINUMERO, MATKAPUHELINNUMERO ja mielellään myös sähköpostiosoite ovat oikeat, jotta vältetään tilauksen palautuminen myyjälle sen takia, että yhteystiedoissa on ollut virhe (palautuksista posti veloittaa postikulut myyjältä).

YLI 50,- EURON OSTOKSET SAAT POSTIKULUITTA.

Postitoimipaikasta noutamatta jääneet, maksetut tilaukset: Myyjä joutuu maksamaan myös paketin palautuksesta aiheutuvat kulut, joten emme lähetä palautunutta pakettia automaattisesti uudestaan, vaan palautamme ensisijaisesti tuotteiden hinnan asiakkaalle. Vähennämme 6,- euron postikulut tilauksen loppusummasta (todelliset kulut ovat paketin koosta tai painosta huolimatta aina tätä summaa suuremmat). Jos haluat, että tilaus läheteään sinulle uudelleen, veloitamme toimituksesta 10,95 euron kulut (= palautus 6,- + uudelleentoimitus 4,95).

Nouto myymälästä: Jos olet valinnut toimitustavaksi NOUTO MYYMÄLÄSTÄ, voit noutaa tuotteet heti seuraavana arkipäivänä myymälästä, ellet saa erillistä ilmoitusta myyjältä koskien noutopäivää. Tarkistathan myymälämme aukioloajat verkkokaupan etusivulta. Facebook -sivuillamme ilmoitamme myös juhlapyhien poikkeuksellisista aukioloajoista.

Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan pääsääntöisesti Suomen alueelle mutta jos asut ulkomailla ja haluat tilata, laita viestiä etukäteen, niin selvitämme toimituskulut.

Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postin kuljetettavaksi tilausta seuraavan 1-3 vrk:n aikana. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu, emmekä pysty saamaan sitä kohtuuajassa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Tuotteen palautus
Tuotteilla on 14vrk:n palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön ja ehjä, eli samassa kunnossa kuin lähetettäessä. Älä irroita narulla kiinnitettyjä hintalappuja (esim. Gant Home -tuotteissa). Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa ETUKÄTEEN. Jos palautat tuotteen (katso tiedot palautuskuluista seuraavasta kappaleesta), kirjoita pakettiin Asiakaspalautus, Sisustus Fanny, Vapaudenkatu 10, 15110 Lahti. Muista laittaa palautuksessa yhteystietosi ja tilinumerosi mukaan! HUOM. ALENNUSTUOTTEILLA EI OLE PALAUTUSOIKEUTTA!

Vähennämme 6,- euron postikulut (todelliset kulut ovat paketin koosta tai painosta huolimatta aina tätä summaa suuremmat) tilauksen loppusummasta.

- Uudet EU-määräykset tulivat voimaan 13. kesäkuuta 2014. Entiseen tapaan kuluttajalla säilyy 14 päivän peruutusoikeus etäkaupassa tehtyihin ostoksiin, mutta 13.6.2014 alkaen ovat tuotteen palautuskulut jääneet asiakkaan maksettaviksi.

- Asiakkaan on aina ilmoitettava myyjälle, jos peruu kaupan tai palauttaa tilatun tavaran.
Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai paketin palautus ei riitä. Peruutusilmoitus tulee myös tehdä 14 pv:n sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja tavara tulee palauttaa 14 päivän sisällä peruutusilmoituksesta.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusvaurioita saattaa tapahtua. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus postissa. Ota myös yhteys myyjään, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Vastuullisena myyjänä emme koskaan lähetä tahallisesti 2-laatuisia tai valmiiksi vioittuneita tuotteita asiakkaalle ilman, että asiasta ollaan häneen yhteydessä. Jos tuote myydään valmiiksi 2-laatuisena, virheet on mainittu tuotekuvauksissa. Vaikka pakkauksessa ei ole ulospäin näkyviä vahinkoja, voi tuote silti vaurioitua kuljetuksen aikana. Jos näin on käynyt, ole välittömästi yhteydessä myyjään pakkauksen avaamisen jälkeen.

KAUPPAA KOSKEVAN ERIMIELISYYDEN RATKAISU:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja-asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajariitalautakunnan verkkosivun osoite on www.kuluttajariita.fi.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta putiikki (at) sisustusfanny.com
- Puhelimitse numerosta 044-720 5036 (normaali matkapuhelinmaksu), tekstiviestit numeroon 040-5401 605.

- Osoitteesta: Vapaudenkatu 10, 15110 Lahti (Lahden kauppatorin varrella). Katso liikkeen aukioloajat etusivulta.

 

Verkkokaupan moottorina toimii Note Shot Verkkokauppa